Google planuje wprowadzenie nowego interfejsu dla AdWords. Nareszcie! To, z czym trzeba się męczyć w tej chwili, to plama na wizerunku firmy. Obecnie obsługa jest mało intuicyjna, toporna, a oprawa graficzna zamiast oszczędnej jest zwyczajnie brzydka. Najwyższy czas na zmiany.
Na razie interfejs zostanie udostępniony w wersji beta, osobom, a właściwie kontom, które zapiszą się na specjalną listę. Jak tylko się dowiedziałem, nie czekałem.
Co ma być nowego? Z marketingowych frazesów — łatwiejsza analiza, szybsza edycja, szersza perspektywa i niezmienione zasady emisji reklam. W praktyce — wielki krok do przodu. Po zapoznaniu się z kilkoma minutami filmów demonstracyjnych jestem pod dużym wrażeniem. Obsługa mocno kojarzy się z Google Analytics, dostępne będą rozbudowane wykresy, a edycja niemal wszystkich parametrów kampanii, grupy reklam czy konkretnej reklamy będzie właściwie „one click away”. Już się nie mogę doczekać, mam nadzieję, że uda mi się załapać ze wspomnianej listy.
Zachęcam wszystkich zainteresowanych do obejrzenia filmów dostępnych pod podanym wyżej linkiem. Olejcie tylko pierwszy :)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz